2014 Aston Martin Rapide S tanıdıldı

0
Rauf_Haciyev tərəfindən yazılmışdır
(1 səs, ortalama: 5 üzərindən 5,00 səs verilib)
Aston Martin Rapide S 5

Dörd qapılı Aston Martın artan 80 at gücü ilə təqdirəlayiq ‘orta yaş’ dəyişmi keçirdi.

Yeni Rapide S, Aston Martinin hazır ki model yelpiyində mövcud dörd qapılı modelin yerini tutacaq, çünki avtomobil istehsalçısı standart Rapide-in bir az ‘yumşaq’ olduğuna qərar verdi.

Rapide S, Martda Cenevrə Avtomobil Sərgisində tanıdılacaq.

Avtomobil mövcud Rapide-lə eyni 6,0 litr həcmli V12 mühərrikə və altı çarxlı avtomatik transmissiyaya sahibdir. Ancaq mühərrikin gücü 80 at gücü daha çox, yəni 550 at gücüdür. Beləliklə 0-100 km/s sürətlənmə müddəti 0,3 saniyə azalaraq 4,9 saniyəyə düşür, maksimum sürət də 3 km/s artaraq 306 km/s-a çıxır.

Gücdəki bu artıma baxmayaraq yanacaq istehlakı 100 kilometrdə 14,9 litrdən 14,2 litrə, CO2 ixracı isə 23 qr/km azalaraq 332 gr/km-ə düşür.

Yeni modeldə mühərrikin 19 mm yerə yaxınlaşdırılması avtomobilin ağırlıq mərkəzini alçaldıbdır. Yeni üç mərhələli adaptif amortizatorlar da ‘normal’, ‘idman’ və ‘yarış’ rejimlərinə sahibdir. Amortizatorlar və sükan avtomobilin yol tutumunu idman tərzinə gətirmək üçün başdan aşağı yenidən nizamlanıbdır.

Rapide S, ayrıca daha dəbdəbəli bir ön filterdən ibarət gözəl görüntüyə sahibdir.

Bu filter, əvvəlki Rapide-ə nisbətən daha böyük və alçaq olmasına baxmayaraq Aston Martının ‘Keystone’ piyada qorumasını saxlayır.

Bu sistem avtomobil bir maneə ilə çırpılanda filteri çölə və geriyə itələyib avtomobilin daha yumşaq ön quruluşunu önə çıxararaq vuruşma qüvvətini azaldır.

Rapide S-də yüksək sürətlərdə basdırma qüvvətini artırmaq üçün baqaj qapağının içinə yerləşdirilmiş daha böyük bir arxa qanad da var


Yazar haqqında

Rauf_Haciyev
avatar

9 oktyabr 1989-cu ildə Bakı şəhərində anadan oldum. 1995-ci ildə 52 nömrəli məktəbdə təhsilə başladım. 2007-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinə qəbul olundum. Formula 1-ə gəldikdə isə 1999-cu ildən baxmağa başladım. Maşın səsləri, pilotlar arasında mübarizə məni bu idmanın ən böyük azərkeşlərindən biri etdi. Bir neçə il bu idmana həvəskar şəkilində baxdıqdan sonra, 2009-cu ildə Azərbaycanda bütün Formula 1 azərkeşlərini bi r yerə yığmaq qərarına gəldim və 2009-un dekabrında Facebook social şəbəkəsində Azərbaycan dilindəki ilk səhifəni açdım və orada xəbərkləri tərcümə edib səhifəyə yerləşdirməyə başladım. 2010-un Avqustunda ASPORT.az saytından mənə F-1 yazarlığı təklifi gəldi. Hal hazırda F-1.az Avtoklub.az və Rekord.az saytlarında yazarlıq və tərcümə ilə məşğulam..

Şərhiniz bizim üçün dəyərlidir

Şərh yoxdur



İlk şərhi siz yazın!


Tərk et..

(required)